Oulun steinerkoulu

Steinerkoulun päämääränä on lapsen kehityksen kokonaisvaltainen tukeminen ja mahdollisimman laaja yleissivistys.

OVERVIEW

This domain oulun-steinerkoulu.fi currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have scanned zero pages within the domain oulun-steinerkoulu.fi and found five websites linking to oulun-steinerkoulu.fi.

OULUN-STEINERKOULU.FI RANKINGS

This domain oulun-steinerkoulu.fi has seen varying amounts of traffic all round the year.
Traffic for oulun-steinerkoulu.fi

Traffic ranking (by month) for oulun-steinerkoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for oulun-steinerkoulu.fi

Helsingin Rudolf Steiner -koulu Etusivu

Helsingin Rudolf Steiner -koulun lukuvuosi on alkanut iloisissa tunnelmissa. 11C-luokkaa käyvä Tapio Holvio tuli koulumme lukioon syksyllä 2013. Odotukset olivat korkealla; koulusta välittyi.

Nooran blogi

Vierailin tämän tehtävän tiimoilta useiden eri luokanopettajaopiskelijoiden blogeissa. Ilokseni huomasin, että hyvin monella on kanssani samansuuntaiset ajatukset tieto- ja viestintätekniikasta sekä sen käytöstä pedagogisena työvälineenä. Kirjoittaja mainitsee huomanneensa vasta tieto- ja viestintätekniikan luentojen ansiosta, kuinka paljon teknologia kouluissa onkaan kehittynyt hänen oman koulutiensä aikana.

WHAT DOES OULUN-STEINERKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of oulun-steinerkoulu.fi Mobile Screenshot of oulun-steinerkoulu.fi Tablet Screenshot of oulun-steinerkoulu.fi

OULUN-STEINERKOULU.FI HOST

We observed that a single page on oulun-steinerkoulu.fi took one thousand nine hundred and sixty-nine milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
77.240.19.12

I discovered that this domain is utilizing the Apache server.

Oulun steinerkoulu

DESCRIPTION

CONTENT

This domain oulun-steinerkoulu.fi states the following, "12 luokan kulttuurimatka Rio Limpiossa, Dominikaanisessa tasavallassa." We observed that the webpage also said " Kannatusyhdistyksen hallitus ja koulun johtokunta." The header had oulun steinerkoulu as the highest ranking keyword. It was followed by steinerkoulu, rudolf steiner, and steinerkoulun kannatusyhdistys which isn't as ranked as highly as oulun steinerkoulu. The next words the site used was steinerpedagogiikka. osk was also included but might not be viewed by web engines.

SEEK MORE DOMAINS

Oulusta etelään

Varhaisempi versio on Brita Koivusen vuonna 1961 esittämä. Carola Standertskjöld oli Laila Kinnusta monipuolisempi vaikkakaan ei yhtä tunnettu ja suosittu laulaja.

Akku Oulu Tervetuloa akkujen erikoisliikkeeseen

Mökillä on mukavaa, kun sähkön saa tuotettua itse ekologisesti. Hyvällä huollolla tekniikka kestää pidempään. Tervetuloa Oulun Akkuun, akkujen erikoisliikkeeseen! Meiltä saat erilaiset akut ja paristot lähes kaikkiin laitteisiin. Aina puhelimista kuulokojeisiin ja teollisuuskoneisiin.

Oulun Apinat

Vuoden ainoa blogiteksti 2010? Onpa ollut hiljaista täällä. Kiipeilyä ei olla lopetettu, mutta kukaan ei vain jaksa runoilla tänne kiikkureissuistaan. Jos vaikka blogi elpyisikin, niin tässä muutama kuva viime viikkojen kiikuista, eli viime viikonlopun Rovaniemen ja toissa viikonlopun Auhtovaaran reissukuvia. Niko näytti mallia liidissä Auhtovaarassa.